Home - Nieuws - Publicatie DUFAS jaarverslag 2019
01 juli 2020

Publicatie DUFAS jaarverslag 2019

Op dinsdag 30 juni hebben we tijdens de algemene ledenvergadering het DUFAS jaarverslag over 2019 vastgesteld. We hebben een concrete koers uitgezet voor DUFAS.

Belangrijkste pijlers

Met standaardisatie van duurzaamheid en de grotere financiële zelfredzaamheid van consumenten als belangrijke pijlers. 2019 was het jaar waarin we besloten om ons samen met de financiële sector te verbinden aan het Klimaatakkoord. En het jaar waarin Iris van de Looij aantrad als algemeen directeur.

Iris aan het woord

Iris van de Looij: "Ik ben trots op wat we bereiken. Met alle input van onze leden laat DUFAS veel van zich horen. In Nederland én Europa worden nieuwe relaties gelegd, en bestaande verdiept. Grote dank aan het DUFAS team en de leden voor ieders inzet en betrokkenheid!"

Bekijk ons jaarverslag 2019

Karin van Baardwijk treedt toe tot DUFAS-bestuur

Nieuws | 12 januari 2022
Deze maand is Karin van Baardwijk, CEO van Robeco, toegetreden tot het bestuur van DUFAS. Ze neemt de CEO-positie bij Robeco over van Gilbert Van Hassel en daarmee ook de positie in ons bestuur.

Barbara Bakker treedt toe tot DUFAS-bestuur

Nieuws | 28 oktober 2021
Bas NieuweWeme, global CEO van Aegon Asset Management, heeft met instemming van het bestuur zijn bestuurszetel aan Barbara Bakker, CEO van Aegon Asset Management Nederland, overgedragen.

DUFAS | Publicatie jaarverslag 2020

Nieuws | 23 juni 2021
Op 23 juni publiceerde DUFAS haar jaarverslag over 2020 dat tijdens de ALV vastgesteld is. We blikken terug op een bijzonder en angstig jaar met gelukkig ook genoeg goed nieuws.