Home - Nieuws - Publicatie jaarverslag 2021
22 juni 2022

Publicatie jaarverslag 2021

Op 22 juni 2022 publiceerde DUFAS haar jaarverslag over 2021. Het verslag geeft een overzicht van de organisatie, activiteiten en standpunten van DUFAS en haar leden.

Ondanks dat we in 2021 alsnog een groot deel thuiswerkten, draaiden onze commissies en expertgroepen het hele jaar op volle toeren en toonden ze veel inzet. "Samen met onze leden hebben we onder andere resultaat bereikt op het gebied van de implementatie van de Sustainable Finance Disclosure Regulation (SFDR), de vermogensrendementsheffing, de Ultimate Beneficial Owners (UBO)-registratie voor de fondsen voor gemene rekening en de Retail Investment Strategy", aldus Iris van de Looij, algemeen directeur van DUFAS.

Uitdagende tijd voor vermogensbeheerders

Twee jaar na de start van de coronacrisis verkeren we nog steeds in een onzekere periode. Met de oorlog in Oekraïne, oplopende energieprijzen, hoge inflatie en nog verschillende lockdowns in Azië is het macro-economische beeld terechtgekomen in een scenario dat we nog niet kennen. Een uitdagende tijd voor vermogensbeheerders die stabiele rendementen nastreven voor pensioen- en verzekeringsklanten.

Bekijk ons jaarverslag over 2021

Blader direct door het jaarverslag door op onderstaande afbeelding te klikken, of bekijk 'm via de knop daaronder.

DUFAS-jaarverslag 2021

Jaarverslagen van vorige jaren

Op onze jaarverslag-pagina vind je ook de jaarverslagen over 2018, 2019 en 2020.

DUFAS | Publicatie jaarverslag 2020

Nieuws | 23 juni 2021
Op 23 juni publiceerde DUFAS haar jaarverslag over 2020 dat tijdens de ALV vastgesteld is. We blikken terug op een bijzonder en angstig jaar met gelukkig ook genoeg goed nieuws.

Pensioenchecker wint Pensioenwegwijzer 2020

Nieuws | 09 november 2020
Donderdag 5 november is voor de zesde keer de PensioenWegwijzer uitgereikt aan een organisatie uit de financiële sector met het meest innovatieve praktijkvoorbeeld om pensioenkeuzes makkelijker te maken.

Publicatie DUFAS jaarverslag 2019

Nieuws | 01 juli 2020
Op dinsdag 30 juni hebben we tijdens de algemene ledenvergadering het DUFAS jaarverslag over 2019 vastgesteld. We hebben een concrete koers uitgezet voor DUFAS.