Home - Nieuws - Publicatie jaarverslag 2021
22 juni 2022

Publicatie jaarverslag 2021

Op 22 juni 2022 publiceerde DUFAS haar jaarverslag over 2021. Het verslag geeft een overzicht van de organisatie, activiteiten en standpunten van DUFAS en haar leden.

Ondanks dat we in 2021 alsnog een groot deel thuiswerkten, draaiden onze commissies en expertgroepen het hele jaar op volle toeren en toonden ze veel inzet. "Samen met onze leden hebben we onder andere resultaat bereikt op het gebied van de implementatie van de Sustainable Finance Disclosure Regulation (SFDR), de vermogensrendementsheffing, de Ultimate Beneficial Owners (UBO)-registratie voor de fondsen voor gemene rekening en de Retail Investment Strategy", aldus Iris van de Looij, algemeen directeur van DUFAS.

Uitdagende tijd voor vermogensbeheerders

Twee jaar na de start van de coronacrisis verkeren we nog steeds in een onzekere periode. Met de oorlog in Oekraïne, oplopende energieprijzen, hoge inflatie en nog verschillende lockdowns in Azië is het macro-economische beeld terechtgekomen in een scenario dat we nog niet kennen. Een uitdagende tijd voor vermogensbeheerders die stabiele rendementen nastreven voor pensioen- en verzekeringsklanten.

Bekijk ons jaarverslag over 2021

Blader direct door het jaarverslag door op onderstaande afbeelding te klikken, of bekijk deze via de knop daaronder.

DUFAS-jaarverslag 2021

Jaarverslagen van vorige jaren

Op onze jaarverslag-pagina vind je ook de jaarverslagen over 2018, 2019 en 2020.

TEAM | Even voorstellen: Marlon Jansen

Nieuws | 21 februari 2024
Welkom bij het DUFAS-team! We zijn heel blij met onze nieuwe vaste collega Marlon Jansen als manager public affairs & communications. Door zijn kennis en ervaring is hij een waardevolle toevoeging aan het team. Om Marlon beter te leren kennen, stelden we hem een paar vragen.

TEAM | Even voorstellen: Pepijn Hendrix

Nieuws | 16 februari 2024
Welkom bij het DUFAS-team! We zijn heel blij met onze nieuwe vaste collega Pepijn Hendriks als directiesecretaris. Door zijn kennis en ervaring is hij een waardevolle toevoeging aan het team. Om Pepijn beter te leren kennen, stelden we hem een paar vragen.

Nieuw gezicht van DUFAS

Nieuws | 08 oktober 2023
Vanaf 1 november wordt Jeroen van Wijngaarden de nieuwe algemeen directeur van DUFAS.