Home - Nieuws - DUFAS | Publicatie jaarverslag 2020
23 juni 2021

DUFAS | Publicatie jaarverslag 2020

Op 23 juni publiceerde DUFAS haar jaarverslag over 2020. Tijdens de algemene ledenvergadering, de dag daarvoor, werd dit jaarverslag vastgesteld.

In het jaarverslag van 2020 blikken we terug op een bijzonder en angstig jaar. Maar de crisis heeft ook relaties met stakeholders verder versterkt. 2020 was het jaar waarin we besloten om ons kantoor op te zeggen.

“Gelukkig is de hele sector maar beperkt door de crisis geraakt en zijn de meeste activiteiten vanuit huis voortgezet. Voor DUFAS zelf is dat zo goed bevallen dat we ons hele kantoor hebben opgezegd. Dit werkt efficiënt én zo dragen we bij aan het verminderen van CO2-uitstoot." - Iris van de Looij, algemeen directeur DUFAS

Bekijk ons jaarverslag 2020

DUFAS Jaarverslag 2020

Jaarverslagen van voorgaande jaren

Karin van Baardwijk treedt toe tot DUFAS-bestuur

Nieuws | 12 januari 2022
Deze maand is Karin van Baardwijk, CEO van Robeco, toegetreden tot het bestuur van DUFAS. Ze neemt de CEO-positie bij Robeco over van Gilbert Van Hassel en daarmee ook de positie in ons bestuur.

Barbara Bakker treedt toe tot DUFAS-bestuur

Nieuws | 28 oktober 2021
Bas NieuweWeme, global CEO van Aegon Asset Management, heeft met instemming van het bestuur zijn bestuurszetel aan Barbara Bakker, CEO van Aegon Asset Management Nederland, overgedragen.

Erik van Houwelingen (CEO Kempen) in bestuur DUFAS

Nieuws | 23 juni 2021
Tijdens de jaarlijkse algemene ledenvergadering op 22 juni heeft DUFAS de samenstelling van haar bestuur opnieuw bepaald.