Home - Nieuws - DUFAS | Publicatie jaarverslag 2020
23 juni 2021

DUFAS | Publicatie jaarverslag 2020

Op 23 juni publiceerde DUFAS haar jaarverslag over 2020. Tijdens de algemene ledenvergadering, de dag daarvoor, werd dit jaarverslag vastgesteld.

In het jaarverslag van 2020 blikken we terug op een bijzonder en angstig jaar. Maar de crisis heeft ook relaties met stakeholders verder versterkt. 2020 was het jaar waarin we besloten om ons kantoor op te zeggen.

“Gelukkig is de hele sector maar beperkt door de crisis geraakt en zijn de meeste activiteiten vanuit huis voortgezet. Voor DUFAS zelf is dat zo goed bevallen dat we ons hele kantoor hebben opgezegd. Dit werkt efficiënt én zo dragen we bij aan het verminderen van CO2-uitstoot." - Iris van de Looij, algemeen directeur DUFAS

Bekijk ons jaarverslag 2020

DUFAS-jaarverslag 2020

Jaarverslagen van vorige jaren

Publicatie jaarverslag 2021

Nieuws | 22 juni 2022
Op 22 juni publiceerde DUFAS haar jaarverslag over 2021: een overzicht van de organisatie, activiteiten en standpunten van DUFAS en haar leden.

Pensioenchecker wint Pensioenwegwijzer 2020

Nieuws | 09 november 2020
Donderdag 5 november is voor de zesde keer de PensioenWegwijzer uitgereikt aan een organisatie uit de financiële sector met het meest innovatieve praktijkvoorbeeld om pensioenkeuzes makkelijker te maken.

Publicatie DUFAS jaarverslag 2019

Nieuws | 01 juli 2020
Op dinsdag 30 juni hebben we tijdens de algemene ledenvergadering het DUFAS jaarverslag over 2019 vastgesteld. We hebben een concrete koers uitgezet voor DUFAS.