Home - Nieuws - DUFAS | Publicatie jaarverslag 2020
23 juni 2021

DUFAS | Publicatie jaarverslag 2020

Op 23 juni publiceerde DUFAS haar jaarverslag over 2020. Tijdens de algemene ledenvergadering, de dag daarvoor, werd dit jaarverslag vastgesteld.

In het jaarverslag van 2020 blikken we terug op een bijzonder en angstig jaar. Maar de crisis heeft ook relaties met stakeholders verder versterkt. 2020 was het jaar waarin we besloten om ons kantoor op te zeggen.

“Gelukkig is de hele sector maar beperkt door de crisis geraakt en zijn de meeste activiteiten vanuit huis voortgezet. Voor DUFAS zelf is dat zo goed bevallen dat we ons hele kantoor hebben opgezegd. Dit werkt efficiënt én zo dragen we bij aan het verminderen van CO2-uitstoot." - Iris van de Looij, algemeen directeur DUFAS

Bekijk ons jaarverslag 2020

DUFAS Jaarverslag 2020

Jaarverslagen van voorgaande jaren

Erik van Houwelingen (CEO Kempen) in bestuur DUFAS

Nieuws | 23 juni 2021
Tijdens de jaarlijkse algemene ledenvergadering op 22 juni heeft DUFAS de samenstelling van haar bestuur opnieuw bepaald.

Our 2020 milestones

Nieuws | 10 december 2020
The DUFAS team wishes you happy holidays and warmest wishes. We would like to take this opportunity to briefly look back at our 2020 milestones. We are looking forward to working for and with you again in 2021.

Pensioenchecker wint Pensioenwegwijzer 2020

Nieuws | 09 november 2020
Donderdag 5 november is voor de zesde keer de PensioenWegwijzer uitgereikt aan een organisatie uit de financiële sector met het meest innovatieve praktijkvoorbeeld om pensioenkeuzes makkelijker te maken.