Home - Standpunten en publicaties - DUFAS-input Tweede Kamerverkiezingen
23 oktober 2020

DUFAS-input Tweede Kamerverkiezingen

In maart 2021 zijn de Tweede Kamerverkiezingen. Vele politieke partijen werken nu aan het verkiezingsprogramma. Een goed moment om met partijen in gesprek te gaan over punten die voor onze sector belangrijk zijn. We hebben de partijen een kort document toegestuurd met deze punten als basis voor een gesprek.

Bekijk onze input

Prioriteiten Europese Verkiezingen

Standpunten en publicaties | 15 mei 2024
Volgende maand vinden de Europese verkiezingen plaats. In aanloop hiernaar delen wij enkele prioriteiten en voorstellen mee aan verschillende belangrijke stakeholders.

DUFAS geeft input voor kabinetsformatie

Standpunten en publicaties | 02 februari 2024
De kabinetsformatie draait inmiddels op volle toeren. Een goed moment om met partijen in gesprek te gaan over punten die voor onze sector belangrijk te zijn. Daarom stuurden we de formerende partijen een brief waarin we een tweetal aandachtspunten aankaarten.

STATEMENT | FASTER

Standpunten en publicaties | 01 december 2023
Op 19 juni 2023 publiceerde de Europese Commissie een voorstel voor een richtlijn, getiteld “Faster and Safer Relief of Excess Withholding Taxes", beter bekend als de ‘EU FASTER’.